ساخت کد قرعه کشی

اطلاعات تیم

ساخت کد قرعه کشی

جهت تولید کارت قرعه کشی،چاپ کارت اصالت ،چاپ کارت رمزدار ،چاپ کارت اسکرچ با تعداد کارکترهای ۶ رقم به بالا انجام می شود .
ساخت کد قرعه کشی 
در یک فایل اکسل رمزها مطابق سلیقه شما
به شکل سریالی یا  متغیر و  رندم به صورت غیر تکراری ساخته می شود .

که روی کارتهای شما درج می شود و روی آن با اسکرچ پوشش داده میشود در ضمن ساخت کد قرعه کشی به شکل  کاملا رایگان از طرف مجموعه نامی اسکرچ در اختیار شما قرار می گیرد .

این رمزها  می تواتند تشکیل شده از عدد یا حرف باشد مثلا N258T4569C باشد این کار باعث می شود کسانی قصد هک کردنرمزهای شما را دارند به مقصودشان نرسند.

 

ساخت کد قرعه کشی

ساخت کد قرعه کشی

برای دسترسی شما  پس از انجام عملیات الصاق اسکرچ می توانیم.

شماره سریالی پایین اسکرچ مطابق نمونه پرینت میکنیم  مثلا ۱۲۰۰۱الی….  که شما بتوانید صحت و درستی رمز را کنترل بفرمایید.همکاران ما در مجموعه نامی اسکرچ جهت ساخت کد قرعه کشی حساسیت و دقت بالایی دارندو کدها کاملا اختصاصی دقیق و غیر تکراری میباشند .

شما می توانید برای هر محصولی که دارید کد منحصر به آن کالا را تعریف کنید بعنوان مثال در لوازم خودرو اگر  کد انحصاری دیسک صفحه ۱۰۲ تعریف شود ساخت سریال شما به این شکل می شود

۱۰۲-۱۲۰۰۰۱ و در دیتا بیس شما شناسه این محصول با این کد شناخته می شود و سهولت در کار شما ایجاد خواهد شد .

شما می توانید با انجام این کار رهگیری فروش محصولتان را نیز داشته باشید مثلا در کدام شهر و کدام نماینده گی شما چقدر از محصولات شما را توزیع کرده و چه تعداد از محصولات شما به دست مصرف کننده رسیده است .

و در کدام شهر فروش بیشتری دارید و باید توجه بیشتری نسبت به آن منطقه داشته باشید

ساخت کد قرعه کشی
ساخت کد قرعه کشی

این نوع کارت با حداقل تیراژ یعنی ۱۰۰۰ عدد به بالا انجام می شود و زمان تحویل آن تقریبا ۶ روز کاری می باشد .

این نوع کارتها به شکل شیت اختصاصی هم انجام می شود در تیراژهای بالا و طراحی خواص که مشاوران شما در این مجموعه به صورت تمام وقت آماده کمک به شما هستن در این روش سرعت تولید بسیار بالا می باشد و تعداد سفارش حداقل ۱۰۰۰۰۰ هزار عدد به بالا می باشد الصاق اسکرچ به شکل نواری می‌باشد

ساخت کد قرعه کشی
ساخت کد قرعه کشی

در این روش باید کنار کار که عرض کارت می شود برای الصاق اسکرچ در نظر گرفته می شود مطابق نمونه بالا در این حالت هم امکان چاپ سریال وجود دارد . در این روش زمان تحویل حداکثر ۸ روز کاری

می باشد و کارت به ترتیب شماره و به شکل برش لتر پرس تحویل مشتری می شود .

گاهی اوقات مشتری تمایل دارد بر روی لیبل این عملیات انجام شود و لیبل قرعه کشی ،لیبل اصالت ،لیبل رمزدار،لیبل گارانتی ،لیبل جایزه و …..روی محصول خود الصاق کند امکان تولید این محصول در مجموعه نامی اسکرچ وجود دارد .

به روشهای رول و شیت انجام می شود .

ساخت کد قرعه کشی
ساخت کد قرعه کشی

نمونه بالا روش الصاق نواری اسکرچ را نمایش می دهد در تولید لیبل به روش رول الصاق اسکرچ بصورت تکی انجام می شود که حداقل تیراژ تولیدی این محصول در سایز متوسط مثلا ۳۰*۶۰ میلیمتر تقریبا ۸۰۰۰۰ هزار عدد می باشد که به اگر تعداد سفارش بیشتر شود تاثیر زیادی روی قیمت دارد مدت زمان تحویل لیبل رول تقریبا ۱۲ الی ۱۵ روز می باشد . که رولها به ترتیب شماره و نیم تیغ شده تحویل مشتری می شود .

این امکان وجود دارد که از این لیبها و کارتها دو منظوره استفاده شود هم به عنوان کارت گارانتی و کارت قرعه کشی به این شکل که زمانی که مشتری شماره کد قرعه کشی را ارسال می کند از همان زمان تاریخ شروع گارانتی ثبت می شود که به نفع تولید کننده می باشد. و مصرف کننده نمی تواند با سلیقه خودش زمان گارانتی را اعلام کند .