ما به کسب و کار شما کمک می کنیم

قیمت چاپ کارت و اسکرچ
قیمت اسکرچ روی انواع کارت بنا به سایز و تعداد لیبل اسکرچ روی کارت مشخص می گردد، بنابراین جهت استعلام قیمت انواع کارت‌های pvc،سلفون مات و براق ،لمینیت مات و براق ،گلاسه، چاپ اطلاعات متغیر ،چاپ QR ، چاپ بارکد و پوشش امنیتی اسکرچ با دفتر نامی اسکرچ  تماس حاصل فرمایید.

لیبل وکارت اصالت کالا

این برچسب به منظور جلو گیری ازتولید و توزیع محصولات تقلبی طراحی می شود. برچسب های اصالت می توانند حاوی اطلاعات یکتا باشند تا خریدار محصول با پیامک کردن کد محصول از صحت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نماید

کارت تخفیف

گاهی شما نیز میخواهید اقدام به ارائه محصولی رایگان در قالب اشانتیون یا آفر ویژه به مشتریانتان نمایید با استفاده از کارت تخفیف به هدف خواهید رسید.

کارت قرعه کشی

کارت قرعه‌کشی روشی برای اهدای جوایز است که در ان از بین تمام شرکت کننده‌گان در قرعه‌کشی تعداد محدودی به صورت تصادفی بعنوان برند انتخاب می‌شوندجوایز قرعه‌کشی میتواند نقدی یا غیر نقدی باشد.

لیبل‌ رمزدار آماده

این لیبل‌ها فاقد هرگونه نام، برند یا شماره پیامک بوده و در مواردی که چاپ اطلاعات متغیر با محدودیت‌هایی رو بروست می توان از آن بهره برد.

کارت رمزدار

کارت‌های رمزدار شامل کارت‌های تلفن،کارت‌های قرعه کشی،کارت‌های اصالت‌کالا و گارانتی محصول می باشد. این کارت‌‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات متغیر،شماره سریال،بارکدمیله‌ای و QR کد متغیر باشند.در کارت‌ها رمز کارت توسط لایه امنیتی (اسکرچ) پوشانده شده است.

برچسب گارانتی و فعال سازی محصول

این برچسب‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به برچسب‌های اصالت کالا دارند.